HÖST

//I lördags, innan födelsedagsmiddag med mina finaste vänner.
 
Jajjemen, nu har hösten knackat på, det känns överallt.. Luften är kall, men krispig. Träden börjar bli orangea. Jag har fyllt år. Osv.. Känns sådär, fast helt okej på en och samma gång? Jaja. Hoppas att jag kommer iväg nånstans i vinter/vår i alla fall, så man överlever. Slängde även på en ny design på bloggen. Fin?
 
Idag har jag suttit inne hela dagen, när vi haft så fint väder. Men inte hemma, utan i en tatueringsstudio i Gamla stan! AnT närmare bestämt, och idag var det mammas tur. Hon gjorde en cover-up på en 20 år gammal ros på höger axel, och det blev en ny, större, finare ros. För er som vill ha en tatuering i realistisk stil, gå till Adam! Han är grym!





» Mia

Gillar din nya design! Supersnygg!

2013-09-04 » 06:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback