EN BRA HELG

 
Denna helg var min lediga helg, och den behövdes verkligen! Slutade tidigt i fredags, drog till gymmet och sen hem för att laga mysmiddag med babe. Kantarellrisotto med oxfilé satt väldigt fint, och sen lite kryddkokta äpplen med vaniljglass på det följt av en kort stunds tv-spelande. Vi båda somnade väldigt tidigt, slutkörda efter en veckas hårt jobb. Igår hängde jag med två fina vänner hemma hos dom, vi drack vin och pratade om allt. Gos! Åkte sen in till stan och avslutade kvällen på Anchor.
Det är så himla kul när man börjar umgås med gamla vänner på nytt. Och att dessutom få nya vänner, det är typ det bästa jag vet. Eller nja, men jag gillare. Man kan aldrig ha för många fina människor i sin närhet!
 
Nu ska jag fortsätta min bakissöndag, började äta en kebabpizza för tre timmar sen så jag tänkte att den ska få ätas upp nu.. Mehehe.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback