JÄVLA SKIT

För nån vecka sen satt jag och tänkte att "fan, livet är nästan för bra för att vara sant!", och ja. Klart det var så! För nu sitter jag här, med hallux valgus på inte bara ena, utan båda fötterna, en medicin jag inte får träna på och pollenallergi så det bara skriker om det.
Har sedan ett tag tillbaka känt mig så jävla stel och öm i muskler och leder, och när jag läser igenom bipacksedeln till min medicin läser jag; "Dra ner på intensiv träning och fysisk aktivitet. R kan orsaka muskel och ledvärk, särskilt hos barn och tonåringar.". JAAA! Kul att jag inte får träna! Och dessutom har jag som sagt fått världens allergismäll. Sen i fredags kväll har mina ögon varit röda, svullna och kliat som fan. Igår fick jag receptbelagda allergitabletter, håller tummarna för att dom ska funka.
 
//I fredags på Bon Jovi!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback