EAT CLEAN

//MUMS!

På bilden ser ni dagens lunch; banan- och kokospannkakor med chokladkräm! Har börjat springa på gymmet (försöker) så idag kände jag att jag behövde lite gott, men nyttigt också. Blev inspirerad av min kära vän Fannys kokospannkakor så jag slängde ihop en egen variant.

Pannkakor
En banan
Ett ägg
Två msk fiberhavregryn
Lite kokosflingor
 
Chokladkräm
En halv dl keso
En msk kesella 1%
En tsk kakao
En tsk vaniljsocker
 
Mosa bananen, blanda i ägget, havregrynet och kokosflingorna. Stek på låg värme. Mixa (eller mosa, som jag gjorde eftersom jag inte har någon stavmixer) keson, blanda i kesella, kakao och sötningsmedel. Helst typ stevia, men jag hade inte det hemma så det fick bli vaniljsocker. Måtten är även lite off eftersom jag höftade ihop receptet. Men typ så! Yum.





Tack för receptet! 😊
Här ska ätas pannkakor!!
/Papi

2013-05-16 » 09:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback