LOPPIS & LIVET

Waddup? Här är det bra. Har varit på loppis idag med Tess och Peter och krängt massa kläder! Var faktiskt sämre än vad jag trodde att det skulle vara, förväntade mig stora folkmassor och att vi skulle åka därifrån tomhänta, men nä. Även fast vi körde 10 kr plagget (!!!) sista timmen tog det inte slut. Ah well, gick med lite vinst i alla fall så det var ju bra. Annars? Jonas har varit i Finland sen i onsdags, kommer hem imorgon men sticker på Europaturné på onsdag igen. Buhuuu.. Lonely. Jag får foka på jobb och träning, har inte kört någonting på 100 år på grund av massa jobb, förkylning och bieffekter från medicinen. Men nu känns det okej, så förhoppningsvis kan jag sticka till gymmet imorgon.
 
Nu ska jag FAN återgå till mina kex, min ost och min Pepsi Max. Glad påsk på er!
 





Svar: Men åh! Jag kom ju precis från Bikbok. Var så rörigt vid solbrillorna så orkade aldrig ens titta. Det var ju jävligt dumt av mig..

2013-04-25 » 15:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback