LIFE UPDATE

Känner att jag måste uppdatera lite om mitt liv, har ju varit hemma från Thailand i snart en månad! Först kommer väl nån form av ursäkt till alla mina vänner som jag aldrig träffar.. Jobbar rätt mycket just nu, hade en chans att ta massa extrapass på jobbet och ja, jag tog den chansen för att jag behöver pengarna. Så ja, förlåt.. Hoppas att det kan betyda nåt!

En annan anledning till att jag inte gått ut och festat nåt är att jag börjat käka en medicin som tar stryk på levern, och som man alltså inte får dricka på. (Det är inte antidepressiva). Den har också en rad biverkningar, så som ryggont och extrem torrhet. Och då menar jag extrem. Känns som att ansiktet ska fnasas av, läpparna spricker upp och jag har svidande, kliande utslag på händerna. Det enda som är bra är att även håret torkas ut, och jag som brukar behöva tvätta håret varannan dag skulle kunna klara mig på en dag i veckan. Man ska även undvika intensiv/hård träning, vilket känns sådär. Och så är jag trött. Jag hoppas att ni förstår och att ni finns kvar ändå ♥






Vad e de för medicin? o:

2013-03-23 » 15:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback