5:2

Tack vare mitt fantastiska jobb och mina underbara kollegor kan jag vara hemma idag också och kurera mig. Passade på att sova ut idag, vaknade av mig själv vid halv 11, låg och drog mig och klev sen upp och åt en liten frukost. Ja, liten, för idag är nämligen dag två denna vecka av 5:2 dieten! Har inte nämnt att jag går på den, dels för att jag nyss börjat och dels för att jag väl inte riktigt bestämt mig om jag ska fortsätta eller inte. Kör väl på så länge jag tycker att det är möjligt men jag måste ändå säga att det gått väldigt bra idag! Har hittills fått i mig runt 350 kalorier, vilket betyder att det blir 150 kalorier till middag. Har redan planerat det med 100 gram köttfärsås (100 kalorier) till 100 gram Shiratakinudlar (10 kalorier). Dricker även en hel del citron- och ingefärste, för att hålla förkylningen i skick. Är fortfarande snorig men mår bättre. Good, good...
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback