TIMES LIKE THESE

Tjabaaaa! Behöver väl inte nämna nåt om att det var ett tag sen? Fast nu har jag ju typ gjort det.. Aja. Anyways.. Sitter i soffan och känner ett lugn i hela kroppen (kombinerat med träningsvärk från tre timmar pole igår). Förra måndagen hade jag nämligen bokat in både teoriprov och uppkörning. Kuggade provet, men klarade fan uppkörningen! Och igår hade jag omprov, och klarade det! Så jag har körtkort nu. ÄNTLIGEN!! Så nu finns det inte mycket att klaga på, solen skiner och det är tre veckor kvar till SRF. Göttansssss





AAAAAAAAAAAAAAH JAG ÄLSKAR TYRON!!!!! Fast.... De kanske inte är en snubbe man drar med sin egen snubbe till? ;) hehehehehe

2012-05-15 » 12:36:37

Världens största grattis till "lappen"! Det är du väl värd efter allt slit!

Kör försiktigt bara... :-)

/Papi

2012-05-15 » 14:08:04
» Wiola

GRATTIS!!! :D

2012-05-15 » 17:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback