BODY

 

Var hos naprapaten imorse och fick ryggen knäckt och mosad. Visade sig att min ryggrad är för rak och att det är därför jag haft så ont, för att musklerna ansträngs eller vad det nu var.. Känns redan lite bättre, men fortfarande väldigt öm, så vi får se vad hon säger på mitt återbesök på måndag!

Nu till något roligare, nämligen mina mått! I början av januari skrev jag ner mina mått på en privat del av min blogg, och a.. Det har hänt lite. Inte asmycket, men lite! På lår och rumpa har jag minskat två cm, överarmarna tre cm och bysten (tyvärr) fem cm.. Och SJU cm i midjan! Det känns fan bra, och magrutorna smyger sig fram.. Men jag skulle vilja tighta till låren lite mer, så jag drar ut och springer så fort min hals inte gör ont längre. Och när jag är klar med min medicin (om två veckor) ska jag SOLA!! För det får jag nämligen inte med dom. Blek, ja.

Piss och kärlek!






Ta det nu lugnt med löpning och hals, men det vet du ju redan! Du är så himla fin precis som du är, glöm inte det!

/P

2012-05-24 » 13:08:42
» Sofie

Oh, vilken frän tatuering du har där på låret :D

2012-09-14 » 17:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback