BRUISES

Ååhhhh YOU GUYS!! Igår sprang jag ifrån jobbet när jag slutade klockan fyra för att vara i studion strax efter fem. Och mellan halv sex och halv nio körde jag stenhårt på polen! Vet att man måste ha klättringen klar innan man börjar på nästa nivå, och idag kom jag äntligen upp till taket! Tack vare mental styrka och Dry Hands, hehe. Känns faktiskt galet bra, eftersom jag, för två lektioner sen, knappt kunde stå på stången.

Jaja, nog med poledance-snack! Idag är det LÖÖÖÖÖÖÖÖN! Och på torsdag är det Sweden Rock-cruise. Nån som ska åka?





Fan va kul det var att se dig! Glad att du kom fram o sa hej=) och tack för grattiset! Haha sådana där blåmärken hittade jag på kroppen efter kryssningen...jag har inte den blekaste hur dom kom det. Det blev lite vilt där på natten.

2012-03-31 » 10:05:20

fan vad aaaaaviiiiiiis jag är! ville också festa me er!

2012-04-01 » 11:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback