STRETCH

Helloooo peeps! Vad har ni gjort denna första vecka på året? Själv har jag jobbat OCH, ej att förglömma, börjat på pole! Eller ja, nu ska jag inte ljuga.. Klassen jag går heter "stretch" och är just det; stretch. Men missta er inte, det är inte så mysigt som det låter.. Jag trodde i alla fall att det skulle vara nån form av yoga-aktig stretch, men NEJ. Högt tempo som fan och man pushas verkligen sjukt hårt! Plus att läraren är jävligt tough, och sjukt bra. Så vill ni känna smärta och bli viga, gå stretch 1 med Serena på North Pole Studio! Har bara varit där en gång, men trivs redan såååå bra!

bild: North Pole Studio






Cool träningsform!

2012-01-09 » 23:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback