SILLY SALLY


Waddup peeps. Sitter i soffan efter en dag full av träning och stretch, och äter nu världens godaste snacks. Hallon och gröna druvor! Yum. Jobbar inte mycket denna vecka, så jag hinner klämma in en del träning och det känns sjukt bra. Så att man kommer nånvart liksom.

Ser att ni är en del som följer mig via bloglovin, hejhej! Who are you? :)





älskar veckor man kan klämma in en hel del träning!!!! typ som den här... imorrn är det träning vetrinär, onsdag träning jobb och träning, torsdag gaddning, fredag träning fikadate och träning, lördag och söndag träääääääääniiiiiiiiiing!!!!!!!!1



hahahha hela mitt liv. varsegoooouuud!!!! duktig du är förresten.. vad kör du mest av?? och vart gymmar du!? precis börjat? nått speciellt träningsschema? AAAH JAG VILL VETA ALLT! få en nytändning lixom.

2012-02-20 » 19:30:27

YEAH!!!

2012-02-20 » 22:08:48

Det är ju jag som sitter och följer dig på bloglovin! :)

Måste ju förfan ha lite koll nu när vi inte går i samma klass och kan träffas varje dag längre :)

2012-02-20 » 22:36:12
» empan

svar: åh nej är du nervös för de, jag är sååå inför körningen. Alltså.. både ja och nej. De var vissa frågor där jag tyckte att jag kunde kryssa i två svar..okej vilket är mest logiskt och rätt? Så man fick sitta och tänka lite eller bara chansa. Men annars om du bara pluggar på så så kommer det att gå och mycket är ju självklart.

Det är ju 70 frågor varav 5 bara är testfrågor men det vet man inte vilka det är, 52 är godkänt och 65 full pott!

2012-02-21 » 07:42:07

åh, så sommrigt med hallon ^^

2012-02-21 » 15:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback