ADVANCING


Sooorry for party rocking. Nä, men för kass uppdatering. Har verkligen inte tid helt enkelt, med jobb, träning och körning. Men ja, vafalls.. Langar en bild från gårdagens polelektion! Kommer inte ihåg vad just detta trick heter, men det börjar med en pole sit och så bollar man ihop sig.. Obviously. Kändes också skönt att höra att jag är redo för nivå två! YAY

Snart ska jag piffa till mig och sticka till jobbet för ett åtta timmars-pass. Vad gör ni ikväll?





» Erica

Shit vad coolt! Jag har alltid velat prova poledance men jag är fan för feg för att göra de när nån ser på haha;D

2012-04-15 » 20:46:24

Så jävla cool träningsform!

2012-04-17 » 11:29:50

vartfan tränar man sånt där??? JAG VILL OCKSÅ!

2012-04-21 » 22:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback