WORD UP!

WOHO! Tack Tre, några timmar senare fixar ni biffen, urk..
Anyways, vaknade ju med halsont från helvetet, men bestämde mig för att åka in till stan med Tess ändå, eftersom vi hade bestämt det. Och det gick bra! Hade inte så ont alls. Köpte två koftor på Carlings (som för övrigt kan ha jordens jobbigaste personal..), men inget mer. Hade dessutom presentkort där, så jag brände inte mycket stålar! Good girl. Mötte upp Emmelie och Emilie för lunch, sen massa häng och skratt och prat. Nu sitter jag i soffan, har rätt ont igen och ska snart sova.. Imorgon blir det fyra timmars jobb på eftermiddagen/kvällen. Funkis? Jaarrraaa!


 

 






» Julia

sv: njaa lite halvtjock typ, funkar nog på vintern om man har en tjock tröja under! Det är iaf min plan ^^

2011-09-27 » 22:26:53

Men HAHA! Fan vad jävulskt snygga vi är!

2011-09-29 » 20:48:38

Det KAN vara bland de snyggaste mössor jag någonsin har sett!

2011-09-30 » 07:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback