UPPER CRUST

Så! Nu är allt fixat. Vet som sagt inte vad jag tycker, speciellt om headern, är den liksom jag? Äh, vi testar.. Har ändå pillat på skiten i typ en vecka nu.

Sitter i soffan och gluttar på Breaking News, ska snart duna.. Repet gick bra iaf, men det var ett tag sen såååå jag kände mig lite ringrostig! Men äsh. Stannade för övrigt på Upper Crust på vägen dit, det där stället som öppnat brevid BK på centralen. Trodde det skulle vara svindyrt eftersom det ser så flashigt ut, men jag gick nöjd därifrån med en rätt stor yoghurt med färska hallon. 23 spänn tror jag den kostade! Eller 24. Billigt i alla fall, fanns massa göttiga grejs. Tips tips!

Nu har jag skitont i magen, så det blir sängen. PUSS







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback