Mums

Att sitta i soffan och slappa lite, gooooa grejjer. Var som sagt förbi jobbet och lämnade kärleksmums som jag bakat åt tjejerna, det är dom värda! Själv åt jag en halv, men det finns många kvar i kylen. WAHHH. Ska nog gå över till Dave och dumpa dom där, litar inte på mig själv! Men goa varooom! Fina chefen fixar så att jag får vara ledig slutet av november, så det blir Göteborg ändå! GLAD, men känner mig lite dum.. Heh.

Om en timme kommer Jonas hem, då sticker vi ut och springer lite!





» Ida

Åååh, om du bestämmer dig för att sälja det måste du säga till! Det hade gjort mig så HAPPY!! :D

2011-09-19 » 16:25:19
» Mia

Vi tar också gärna emot kärleksmums ;-)

Kram

2011-09-19 » 17:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback