ADDICTION.

 

Jag minns när jag gick i typ sjuan, så åkte vi till Gray's American Food Store i Gamla stan med klassen, och det var verkligen heaveeeeeeeen. För mig, som alltid velat åka till USA, var det verkligen awesome. Plus att jag älskar godis, och det fanns typ.. jättemycket godis där. MEN DOM HAR JU STÄNGT, och nu kan man endast beställa från deras hemsida. Minsta belopp 2000:-, jo tjena. Så när jag såg att Coop här i Väsby har en gång för utländsk mat (vilket säkert dom flesta matbutikerna har, jag är bara för tankspridd för att se) vart jag så jeekla glad sörrni! Där fanns American pancakes-mix, godis, diverse mat och det ni ser på bilden ovan. MARSHMALLOW FLUFF. Så jag köpte en burk. Idag alltså. Och den är redan slut.. nä, men jag har ätit en del. Fan va gott, socker!! Så där har ni min nya addiction.





Tror faktiskt att den där fluff burken finns att införskaffa på ÖB. Har ett väldigt starkt minne av att jag såg den där för ett par veckor sedan. Gillar dock inte när det är för sött så inget för mig. Salt ja tack!

2011-09-26 » 23:26:14

I remmember! letade också efter den affären för massa år sen efter för jag ville köpa sirap till pannkakor :D Ofta den stängt :(

2011-09-27 » 19:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback