IT'S JUST GETTING DARKER

//lookbook.nu

Heeeeeej frääääääänds. How's it goin? Själv sitter jag och slödricker kaffe i soffan. Ledig idag, men har massa att göra! Optiker kl 12, sen tvättstuga kombinerat med städning och sen pass på gymmet senare ikväll.

Imorgon blir det tidig Halloween-fest, eftersom jag jobbar både nästa och nästnästa helg.. MEN, tror ni jag har nån härlig klädsel till det? NEJ!! Har inte hunnit jööö :( Slutar väl med att jag lindar in mig i toapapper......... MÖ.
Vad gör ni i helgen?





fasen vad snyggt! :D känner att jag måste gå in mer på lookbook och få inspiration! :)

2011-10-20 » 10:42:55

Fan va jag gillade den där tröjan. Undrar om jag har någon liknande jag kan slita sönder...

2011-10-20 » 16:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback