HCSS



Asså.. Ni skulle se min glädje igår. Dagen började rätt blä, med att jag kom till jobbet två timmar tidigare än vad jag behövt. Hade tänkt helt fel med när jag började och fick 13 att bli 11. Så det var bara att knata hem igen! Kom tillbaka senare och jobbade till stängning.. Kom hem, och möter världens bästa pojkvän som säger att han fixat så att vi kan gå på HCSS på onsdaaag!! Dom ligger nämligen på samma bolag och på det sättet hade han fixat. Åhhwahhhhhh, gladfis!





Blir ju så himla glad när du är glad! :-)

/Paps

2011-10-30 » 11:44:39

Vansinnigt bra live. Stod galet nära sist. Bra spelning i typ världens minsta lokal i en liten håla. Men bra som faen. http://trueborn.blogg.se/2010/november/hardcoresuperstar.html

2011-10-30 » 12:38:36

Aww söt och fint av Jonas. :D Ha det bäst!

2011-11-02 » 12:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback