CURE

//lookbook.nu

Sunday bloody sunday. Man borde ha dagar som denna minst en gång i veckan.. Då man sover ut, lagar sig själv liksom. Har verkligen ingenting att göra idag, och det känns så sköööönt!! Imorgon, däremot, ska jag till Celina igen, pyssla och förhoppningsvis få i mer fjädrar i håret! Skitsnyggt jöö. På tisdag blir det jobb och sen.. Sen är det onsdag. YAAAAAAAAAAY!!

Nu ska jag äta focaccia, dricka litervis med vatten och glutta på Inglorious Basterds. Tjingeling sålänge!





Det är ju så att jag saknar mitt rosa hår. Varför valde jag att färga det rött för. Varför ska man alltid vilja ha det man inte har. Blir galen på mig själv. Make me pink!

2011-10-30 » 16:14:28

Vilken fin blogg du har :)

Kram Bea



/ http://svettlukt.blogg.se

2011-11-01 » 16:04:22
» ida

kul att du jobbar på new yorker i upplandsväsby ;) brukar handla där!

2011-11-01 » 17:19:36
» emma

Gokväll, allt bra?? kram

2011-11-01 » 20:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback