SEE HOW DEEP THE BULLET LIES


Hallå och förlåt för min frånvaro. Varit upptagen och trött! Igår var jag på centrumfest med mina fina jobbtjejer, där jag matade farmor med kaka (se bild), hehe! Kul var det i alla fall. Idag har jag pressat på gymmet och gjort smycken med Celina och imorgon blir det lite jobb, mer träning och sen häng med min Emmelie.

Nu ska jag äta rostat bröd med smör, Philadelphia och salami (det bästa som finns, ba såni vet) och dricka en kopp te, sen sängen. Armageddon går på femman så jag funtar på att se den också eftersom det är en av mina favvofilmer, men den är ju så jävla sorglig så då måste jag väl gråta mig själv tills sömns sen haha..


Tack igen till fina vänner/familj som kommenterade mitt depp-inlägg, guld värt! Och tack till dig anonyma läsare, blev glad av dina ord!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback