CANDLES

//bild lånad av Stina. Bubbel på hotellet med utsikt över hela Göteborg!


Mmmmmhhh Bon Jovi everyone. Idag har jag varit på gymmet och kört lite kondis. Är inte ett stort fan av det, tycker det är softare med styrka men vill man ha resultat är det ju bäst att köra båda.. Which I did. Sen drog jag och köpte massa ljus och julstuff, så nu har jag 100 ljus tända här hemma!

Imorgon och fram till lördag jobbar jag, och på torsdag har vi dessutom öppet till 23! Tomtenatta, så kom och fynda! :)





Kom bara ihåg att släcka alla ljusen när du går och lägger dig :-)

Puss och kram från brandmästarfrun ;-)

2011-11-29 » 16:00:35
» julia

sv: tack som fan för tipset! hittade FÖÖR många snygga på bycelina, måste välja ut några, haha, asfina =)

2011-11-29 » 17:53:05

Att tända en miljon ljus är mysigt som fan. Älskar julen!:D

2011-11-29 » 19:03:04

SVAR Ja! Haha. Har inte gått ute med det på gamla bloggen ännu, men tänkte göra det snart :)

2011-11-30 » 22:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback