BLUE LIGHT


Oh lordy lord. Dagen har spenderats med fina pappa och fina farmor, kört bil har jag gjort också. Och träffat fina Carro i stan. Och nu är jag trött.. Och mår sisådär. Förkylning 2.0 på ingång!!!
Aja, gjorde grym middag bestående av entrecôte med ugnsrostad potatis och svampsås. GÖTT. Men nu är jag hungrig igen.. Så jag ska koka upp lite roibos/vanilj/bourbon-te och käka en macka framför ett avsnitt av Grimm! Hoppas det är värt att se. Tjing på er, gullisar!





schnygg_chey_91

2011-11-04 » 20:29:31
» Mia

Så himla snyggt målad du är på bilden. Jag gillar verkligen ditt öga!!

Kramar en masse.

När var det vi skulle åka och kolla på möbler?

2011-11-04 » 23:52:53

Åh du får berätta sen om Grimm-serien var bra, jag är hemskt nyfiken på den!

2011-11-05 » 13:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback