Tisdag

HEJ. Jag lever. Men jag gör saker. Jobbar, fixar och donar. Tror det är nåt fel på våran lägenhet eftersom man måste storstäda den varannan dag.. Hm. Idag börjar jag jobba vid elva och ska då städa/bygga HELA DAGEN. Phewww.

Jaha. Annars då? Igår tvättade jag håret för första gången sen jag var hos frisören, vilket var i torsdags. UH. Lisa (frisören) rekommenderade att jag tvättar håret var fjärde dag istället för varannan, som jag annars brukar. Så okej tänkte jag.. Det är fasen svårt, but i'm doin it!


Ja, det skrev jag imorse. Sen fick jag bråttom och glömde publicera, heh. Har alltså varit och jobbat, och SOM JAG HAR JOBBAT!! Byggt och byggt och byggt.. Men fan, va snyggt det blev. Nu har jag käkat världens mest genialiska fläskfilépasta och kollar på Plastikturisterna. Snart blire Desperate Housewives, weeho!


WAHH






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback