Hejhej, hemskt mycket hej

Ojojoj, nu var det länge sen! Men har som sagt var jobbat, och helt enkelt inte orkat.. I torsdags gjorde jag ju en hel del (invigning av frisörsalong här i Väsby, sen studentskiva) och i fredags stack jag ut med Adam och Nicke efter jobbet. Vart lite Sugar Bar, lite Dovas och lite random studentskiva på söder. Igår var jag ledig, men bakis, hehe.. Och på kvällen drog vi till Larsa som fyllde år och hade valborgskalas. Kuuuul! Och idag jobb och grill hos svärföräldrarna. Mia har varit i Los Angeles i två och en halv vecka (typ?) och hade med sig diverse saker hem. Jag hade beställt ett par svarta, låga Converse (mina vita är lite döda) och dom fick jag i tidig födelsedagspresent! Man tackar! :)

(Just nu håller jag på att fixa inför Sweden Rock. Har ingen att åka med och ingen att bo med, haha! Men jag vet folk som ska dit.. Vad göra?)


Har fått en del frågor om volume boostern jag köpte. Funkade den? Nä, inte speciellt mycket. Det känns ungefär som att smörja in läpparna med chilisås, svider och bränner som fasen, och visst blir man lite svullen, men inget märkbart!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback