Muuu

HJÄLP. Idag när jag vaknade gluttade jag lite på Facebook i mobilen och såg att folk skrivit om snö. Vafalls? Så jag drog upp persiennerna och såg.. SNÖ!!! Drog snabbt igen dom och kröp ner i sängen igen. Gick upp för ett tag sen och då var det borta.. Phu. Sjukt obehagligt. Hade tänkt dra in och boka tatueringstid idag, men tappade fan all lust att gå en centimeter utanför dörren. Så nu blir det frukost framför Gossip Girl, sen kör jag igång med en storstädning! Ja, känns som att det är den tredje storstädningen den här våren, tror det är nåt fel på vår lägenhet. Sen ska jag göra mig lite vårfin också, manikyr och pedikyr och epilering och sånt skit!

Och på tal om att göra sig fin.. Är det någon som har testat Sheer Cover? Ni vet, sminket från TV-shop. Funderar på att beställa det. Om det är bra alltså! Så, nån som vet?






jag funtar fan också på att köpa de, men vill också veta om det är något som är bra :P säg till om du köper mohaha

2011-05-03 » 12:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback