LÄGG ETT ÄGG

Åhh, vad jag har klagat idag.. Stackars jobbtjejer, förlåt haha! Men jag gör det inte för att jag tycker synd om mig själv, utan för att det är så roligt att jag inte kan röra mig. Jag och Tess började i alla fall dagen med att bygga om rean, phewww.. Sen var det massa folk hela dagen, så jag kunde inte riktigt följa mina planer! När jag kom hem åt jag en sån där "stenugnsbakad Tradizionale"-pizza! Jäkligt god faktiskt, om man gillar lite tjockare kant och så, vilket jag gör. Har också badat/duschat och masserat mina lår, känns lite bättre nu faktiskt.

Nu ska jag äta godis, fortsätta att massera mina ben och måla naglarna. Kolla på nån film mä! Och eftersom jag inte har nån fin bild att bjuda på nu heller, så får ni ett äggigt klipp från Galenskaparna! Växte upp med dessa låtar, och fasen vad dom fastnar på hjärnan!





"Vem kom först, hönan eller ägget? En fråga som grillat människans hjärna ända sedan människan uppfann grillen.."





Those where the days...!

/Papi

2011-05-17 » 17:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback