Game of Thrones

Ååhhh vilken dag, så himla varmt och skönt! Drog till gymmet strax innan 11, sen gick jag och handlade och var hemma typ ett. Då höppa jag in i duschen och satt sen ute, pluggade körkortsteori, åt jordgubbar och bananer med kesella vanilj och blev lite brun! Mandlar åt jag också! Mööms. På kvällen drog jag och Jonas till Calle (han heter Carlsson i efternamn, har alltid velat kalla nån Calle av nån anledning) och grillade fläskfilé, svamp och halloumi. Och så kollade vi på två avsnitt av Game of Thrones, en ny serie som vi har börjat kolla på! Grym om man gillar sånt, typ "fantasy". Hatar det ordet, känner mig som värsta nörden hähähä.


När jag gick hem för ungefär en timme sen var det fortfarande skönt ute, hade bara min tunna parkas med uppkavlade ärmar. SOMMAR!





» Stina

haha calle! :D så jävla soft med sommar. jag låg ute i solen hela dagen!

2011-05-10 » 07:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback