Bloppis!

Rensade min byrå idag, eller den låda med mina linnen och t-shirts. Den svämmade över liiite.. Slänge i alla fall några gamla trasor och tänkte sälja det jag inte använder. Innan jag lägger upp det på Tradera så lägger jag upp det här på bloggen, om nån skulle vara intresserad ;p Skriver inget pris, det kan man ju komma överens om sen om det skulle finnas intresse. Storleken är small/36 på samtliga toppar!




Oversized dödskalle-tröja från Weekday, oversized Aerosmith-linne
från H&M, två zebralinnen från Gina (det andra är en tubtopp)
.

HÄHÄHÄ





Alltid tyckt att tubtopen är skitsnygg!

2011-05-03 » 20:03:32

ja det vill jag :) hur mycket typ?

2011-05-03 » 21:38:04

STOP STOP STOP STOP STOP!!!!!! Kan du hålla cheapmonday-linnet fram tills löning? i'm so köping it av dig isf!

2011-05-05 » 14:57:09

Det blir skitbra :)

2011-05-05 » 19:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback