THUNDER

Hejje på er alla goa loa koa! Har varit och tränat med Stina, men jag pallade inte med så mycket eftersom jag inte tränat på flera veckor.. Mina ben är döda nu. Och min tunga är tom. Åkte ju in till AnT och Tyron tog ut min lilla fina som har suttit där i tre år. Han sa att jag ska låta tungan vila några dagar och sen åka in igen så kanske vi kan sätta i den på nytt! Yaaay!

Tänkte bara säga till er att vi har bokat vårt första gig! Har vetat om det ett tag men inte velat skriva nåt riktigt än.. Vi spelar i alla fall på Sticky Fingers i Göteborg den 15 april tillsammans med Warrior Soul från New York och Rosemary från Götet! Kom, kom, kom, det blir en riktig rock n' roll-kväll! Här hittar ni mer info! Har även skapat en ny kategori här i bloggen, tillägnad mitt kära band, och den heter alltså Thundermother.


En liten sneak-peak på photoshooten vi hade i fredags, vill inte visa för mycket innan bilderna är helt klara och sååå. Alla bilder togs av Gustaf Sandholm Andersson, riktigt grym fotograf!





» Wiola

Fa-an vad grymt! :D Synd att man inte bor i Göteborg bara :)

2011-03-21 » 23:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback