STUDENT

Åhh, studenten nalkas för er 92or nu! Avis är jag, min studentdag var nämligen en av dom bästa dagarna i mitt liv. Och nu säljer jag en del av minnet, nämligen min studentmössa. Haha, skoja. Men min studentklänning säljer jag faktiskt! Letade som en galning efter den och lyckades i sista sekunden buda hem den från Tradera. Tror det är den enda vita klänningen jag skulle kunna tänka mig att bära faktiskt, SÅ SNYGG ÄR DEN! Så köp förfan, så att jag kan pröjsa hyran. HÄR FINNS DEN!


It's faaaaaajn!





» Carro

Nej fan sälj den inte! Den är för snygg för att säljas!

2011-03-24 » 16:10:50

Håller egentligen med Carro.

2011-03-24 » 18:08:26

Hade den inte varit 22 storlekar för liten för mig hade jag lätt köpt den. Lätt. Ssälj något annat, den där är för snygg. Förstå att ha den i sommar till ett par bruna ben och högklackat? På din 20års dag kanske?

2011-03-24 » 18:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback