Sommartid!

He-he-hej! Idag fick man sova en timme mindre än vanligt, jaha jaha.. Så nu är jag trött! Tänkte om man skulle träna lite kanske, men frågan är om jag orkar? Har dessutom så jävla ont på framsidan av smalbenen av nån anledning, så jag vet inte hur det skulle gå. Och så har jag ett fult brännmärke på axeln som jag fick i fredags när jag vågade håret.. Inte för att det har något med någonting att göra, men så äre!



Igår grävde jag fram ett par gamla jeans ur garderoben, ljusblå. Tänkte att det kan ju va fint och vårigt, men när jag drog på mig dom så märkte jag att dom fan va för stora. Kul ändå! Och så har mina favvojeans gått sönder, mina enda helsvarta.. Buuuuuuuuu. Nästa månad köper jag nya!


Är fruktansvärt sugen på att tatuera mig nu!! Kanske borde boka en tid i slutet av april/början av maj.. ?





» Joss

Fiin bild ! ^^

2011-03-30 » 09:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback