Skulls

Igår tipsade min syster mig om ett armband. Ett fruktansvärt snyggt sådant, jag typ dog när jag såg det! Men tyvärr får jag en väldigt snål lön denna månad också, eftersom jag började jobba deltid först i nu i mars.. Så jag kan inte köpa det. Vad gör hon då, min allra finaste syster? Jo, hon "råkar" beställa det åt mig och säger att jag kan betala när jag har pengar. Dåligt samvete? Ja. Men FAN va snyggt detta armband är, och det är snart mitt!

TACK, fina syster. <3






Ha inte dåligt samvete älskade fina.

Jag ville göra det, jag skulle gärna ge dej det, men känns som om du får lite mer än mina bröder då.. :p Du är den jag "skämmer" bort mest av er, mina syskon.

Som sagt, ingen stress, vill du betala en 10:a i månaden i nåt år så go ahead. :p

2011-03-24 » 20:39:50

Ja, ses i helgen, men beror på när du kan?

Söndag?

2011-03-24 » 20:55:17

jag vill också ha ett!!!!!!!!!!!!! vartfan kan man köpa det?

2011-03-25 » 08:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback