Shoot to kill

Här kommer det jag lovade att lägga ut förut, nämligen den lilla unplugged-teasern vi spelade in i fredags. Det är alltså en nedkortad version av en av våra låtar. Jag fick inge ljus på mig och sitter i hörnet som en liten bajskorv haha. Men enjoy, låten är grym!







Kanon! En Bullet på den! Å jag tycker du e suverän som (ganska) plötsligt spelar bas!

Love ya!

Papi

2011-03-29 » 21:14:24
» Empan

åhåh du måste ju nästan köra på den ändå. Grejen är ju att det kan bli snyggt ändå även om den är lite större, fast vet ju inte hur lång du är nu men a. Jag har min i st 38 och jag tror inte att det skulle bli fult om jag tagit en i 40.

Älskar den!

2011-03-29 » 22:29:48
» Mia

Superbra Mandy. Jag gillar verkligen det här. Nu väntar jag på att få höra mer :-)

Kram <3

2011-03-30 » 06:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback