Red

Haha yaay, tre kommentarer fick jag. Skämmes!
Tänkte bjussa på en bild på vad som hände idag när vi städade.. Jonas skulle fylla "mopphinken", och plötsligt hör jag en jävla massa ljud och ett "WAOOWW!!" från badrummet. Jag kikar in och möts av denna syn:


Hahaha. Han hade ställt papperskorgen (som var full av massa potpurri vi nyss slängt) på handfatet och råkat välta det på nåt sätt. Tog för övrigt bilden med min kamera! Ett kärt återséende.. Mamma hade sett inlägget jag skrev om att hon hade min kamerasladd, så hon köpte en ny till mig! Taaaaack :) Och på tal om återséenden så sitter jag med en gammal vän i håret, nämligen Poppy Red!

Sist jag färgade håret med just denna färg var.. Förut. Snart fem år sen! Yaoza! Nämen allvarligt, vill man ha en riktigt stark färg så är Directions det enda som gäller! Eller frisören såklart, men det kostar ju skjortan. Nu blir jag i alla fall rödare! Vad säger ni om det VÖÖÖ??!





» Stina

grymt med rött!

2011-03-15 » 23:38:50

Haha den gamla godingen!

2011-03-16 » 09:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback