Prisa gud, här kommer skatteåterbäringen!

Jajjemen, snart är det ju deklarationstider! Förra året fick jag betala tillbaka 300 spänn, men nu tyckte jag att jag hade betalar snormycket skatt och förväntade mig ett stort belopp tillbaka.. Loggade in, och se där! 1000 spänn får jag, hahahaa. Jaja, det är väl bättre än ingenting!
Snart kommer Jonas hem, då ska jag laga kyckling med ris och currysås, mumsssss.. Och imorgon drar jag till jobbet en stund, dom undrade om jag kunde komma in och jobba från öppning tills typ tre-fyra, och javisst. Har ju inget bättre för mig! Eller jo, efter det ska jag in till Tyron igen och visa tungan, känns mycket bättre!



På fredag är det ju lön, då känner jag för att gå ut! Jobbar ju ofta på helgerna men denna är jag helt ledig. Nån som känner sig sugen? BRUKAR JU FÅ SÅ JÄVLA MYCKET SVAR PÅ FRÅGOR OM FOLK VILL UT OCH FESTA!!!! Eller inte. MUFF.





» Stina

prutt



vart vill du gå då? jag kan tänka mig att ta en bira i stan kanskeeeeeeee

2011-03-23 » 17:58:29
» Signe

värsta snygga designen liksom!

utgång? på

2011-03-23 » 23:53:05

+ i kassan är aldrig fel så länge de inte är - :)

Ha en bra dag!

2011-03-24 » 05:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback