Monday

Åhh, idag fick jag sova till 10! Mycket trevligt. Idag hade jag tänkt åka in till stan, men jag kom på att jag inte har några pengar eller nån att åka med, så det blir nog inte så.. Istället blir det en fet helstädning av lägenheten tror jag, så kallad vårstädning! Och så ska jag packa och smörja in håret med olivolja, häähäää.

Det är lustigt hur tråkigt det är att inte kunna spendera pengar. Man kanske inte blir gladare av att ha mycket pengar, men man känner sig faktiskt lite nere av att inte ha pengar alls.. Hm. Jaja, nog om det! Langar kanske en bild på nåt kul sen.






» Stina

man får hitta på saker som inte kostar :) kolla på massa kul serier, sy, måla.. haha

2011-03-07 » 18:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback