Lördag

Amen god morgon, hur mår folk idag? Själv mår jag sådär! Vart en flarra vin och en bärs igår, haha.. Hade det supertrevligt hos Evami i alla fall, hon bjöd på tacos som jag varit sugen på hela dagen! Mmmmm.. Sen spelade vi in en akkeversion av en av våra låtar, så håll ögonen öppna här ;D
Vid 11-tiden drog jag in till stan för att träffa några kompisar. Hade ett problem dock; mitt kort var hemma. Ja, plånboken var med, men kortet hade jag tagit ut och såklart glömt. YAAY. Som tur ääää så var en av kompisarna jag träffade skyldig mig några bärs, så det gick bra tillslut. Kom hem vid halv tre och söömnade. Nu väntar en liten storhandling! Sen hoppas jag på att få några våfflor ikväll, missade det igår..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback