Fin fredag

Challå! Sitter hemma i soffan nu, pappa och Maria bjöd på god oxfilépasta med svamp, ååhhhh gott! Önskar att jag kunde stannat där och sovit över, men jag jobbar ju imorgon.. Så det får bli en annan gång.

Svängde förbi stan en snabbis idag och shoppade en grej. Vet att jag sa att det inte skulle bli nåt den här månaden, men ett plagg fick det faktiskt bli, ett plagg jag kollat på ett tag och tvekat om men till slut bestämde mig för att HONOM SKA VI HA! Och så fick jag ett par jeans av Maria när jag var där! Fick ligga på golvet och kravla mig i dom, men dom kom på och satt tajt, men det är så det ska va ju..


DAGENS SHOPPING
! Skjorta, jeans och.. Matlåda. Som jag fick med mig hem och som jag ska ha till lunch imorgon. Åh gott, gott, gott!
Nu är väl dom flesta av er ute och festar, men jag ska äta en sked keso pch sen hoppa i säng. Puss på er finisar så hörs vi imorgon!







» Mary

Sv; Ja men det är bara att komma vetty! :D det är ju gatufesten här i sommar ;) kanske är nåt bra band, vem vet... :)

2011-03-05 » 10:16:13
» emma

faktiskt budat hem från tradera :) men tror den kan finnas på typ asos.com eller liknande.

Skjortan är grym! har den själv :)

2011-03-05 » 12:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback