Dead Set

Ååå nu är jag hemma igen. Har inte ont i fötterna, vilket är ovanligt! Brukar alltid ha så jäkla ont efter jag jobbat.. Men det kanske beror på att jag var på nedre våningen hela dagen. Skönt i alla fall! Har dock rätt ont i tungan av nån anledning, piercingen bråkar med mig.. Efter tre år liksom, blöö. Som tur är så utbildar Mikaela på jobbet sig till sjuksköterska, så hon tog en titt och sa att jag skulle köpa Corsodyl på min lunchrast. Så jag gör som doktorn säger! Smakade inte gott, men jag hoppas att det tar död på eventuella bakterier som invaderat min mun!!

Igår när jag kommit hem kollade jag på dom två sista avsnitten av Dead Set, en engelsk miniserie från 2008. Handlar om att världen blir zombiesmittad (bästa handligen ever!) och att ett gäng är inne i ett Big Brother-hus när det händer, vilket gör att dom är skyddade eftersom dom mer eller mindre är inlåsta. Men fan vilket sämst slut.. Höll på att bajsa på mig, så kan det ju inte sluta? Någon som sett serien och håller med mig?







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback