Shopping & sistertime

Allå, allå! Idag gick jag motvilligt upp vid 10-tiden efter att ha snoozat i en timme. Varför var jag så trött? Vet ej. Åkte i alla fall in till stan för att träffa min syster och ge henne en sen födelsedagspresent bestående av lunch på Friday's och valfritt föremål, som blev tre par trosor och ett par strumpbyxor :) själv köpte jag en tunn, stickad tröja, en spetstopp och två par trosor från Bikbok, en ring och strumpbyxor från Lindex (för att H&M inte vet hur man beställer strumpbyxor tydligen. Kollade i tre olika butiker och INGEN hade stl 36, bara stl 48-52. Crazy) och en plånbok från Topshop! Hade gluttat på den ett tag, och nu när den var på rea så passade jag på heheheheh.


Dögöns ööutfööööttttt! Fast sen fick jag byta, för att strumpbyxorna hade en konstig grej i grenen som stack ut vid röven. Buuu.





HAHA förlåt men vad för konstig grej i grenen som stack ut vid röven??



Jävla stumpbyxkaos. :( Hoppas du hittr några bra snart.



TACK för allt, verkligen TACK TACK!! Underbar(a) födesedagspresent(er)! <3

2011-06-23 » 00:57:29

fakk jag älskar halsbandet.. vart är de ifrån???? förresten, vafan hände me cheap monday tröjan??? VAAAA :D



blir nog en lugn midsommar. trist som fan! jobbar 7:55-17 på midsommardagen :( va gör du själv i helgen?

2011-06-23 » 09:54:34

Grymma shorts!!

2011-07-03 » 22:11:44
» Molly

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-12 » 12:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback