Onsdag

Wakka. Igår när jag kom hem stod det en lasagne i ugnen. Den hade Jonas stått och lagat i två timmar, och den va sååå god! Jag gjorde en mörk chokladmousse med hallon som vi åt efter, och faan va mätta vi var. Och trötta. Så det blev en tidig kväll för vår del! Vaknade upp tidigt imorse av att det spöregnade, lät som nån kastade grus på fönstret typ. Sen somnade jag upp och vaknade igen vid halv åtta, skulle nämligen vara i stan halv 11 imorse för lite uppfräschning, närmare bestämt vaxning. Köpte en deal på Groupon, eftersom den var så billig, men fan.. Aldrig mer. Det var alltså inte vanlig vaxning utan så kallad "body sugaring", vilket skulle vara en mer skonsam och mindre smärtsam behandling men FAN HELLER. Vanlig vaxning tar max en kvart och sen är man klar, detta tog en timme. Och gjorde mycket ondare. Uhhh..


Nu är jag redigt sugen på att tatuera mig! Lååångt kvar till min tid den 29 juni.. Mahh.



Bild från tumblr.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback