HAIR

USH, vad dagen gått långsamt idag. Sjukt städad butik + inga varor = inget att göra. Har vikt och vikt och vikt kläder som redan var vikta, inget annat hahaha.

En sjukt bra grej är dock att jag har fått så galet mycket komplimanger för min hårfärg! Alla säger att det är så fiiint och häftigt.. Sist jag jobbade, i lördags, så kom det fram en tjej och frågade vilken färg jag använder och att det var "den perfekta, röda färgen". Och idag kom det fram en annan tjej och frågade vilken färg jag använder och att den var jättefin. Blir så glad så, tack alla söta!






jag håller med dom.. färgen är KICKASS! förresten, vi kan byta jobb. kommer vara sjuuuuuuuuuuukt äckligt mycket att göra idag.

2011-06-22 » 10:46:29
» Eve

Ja asså... SHIT. Ge mig ditt hår?? O_O :D Haha!

Sjukt snygg färg!! AWESOME!



Vad är det för färg du använder?

2011-07-04 » 15:48:01
» Madde

skitsnygg färg! jag ska bli rödhårig snart! satt och googla och kom in på din sida =) Vad äre för färrrg =)???

2011-07-14 » 22:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback