Loosey-goosey

Time flies yahh. Igår jobbade jag öppning-stängning, åkte hem och snabbduschade (för att jag av nån anledning lökar som en gris på jobbet?), piffade till mig och drog till gamla goda Haninge! Blev dock överfallen av ett gäng killar på bussen som skulle tönta sig, det är fan det värsta jag vet. Så dom fick en utskällning, sen satte jag mig i en annan del av bussen, hahaha tant Mandy. Sen gick jag hem till fina Carro, som fyller 20 år imorgon! :) Yaay, grattis fina du! Tiden gick fort som fan och innan jag fattat vad som hänt var jag påväg hem till mamma i Farsta, bu.. Och idag spenderades där, med att fira mamma som fyller år på tisdag! Grattis mamma också! Väl hemma blev det lasagne och mys med Jonas och vi har precis glott klart på Tenacious D - The Pick of Destiny, imorgon är det jobb igen som gäller.

We hears off!

Snyggsnygga örhänget från byCelina!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback