Tiiiisdag

Tjäääääö. Jag och mamma har varit barnvakter åt systers barn sen kl tre idag, fasen va trött man blir. Älskar skitungarna, men jag är inte ens i närheten av att orka/vilja ha egna barn. Phuuuu.. Mamma är i full färd med att natta Minna, och efter det blir det grönsakstime! Jag kör stenhårt med att försöka att inte äta godis och dricka läsk. Fram tills min födelsedagsfest den 27e! Alltså typ en månad. Vi får väl se hur det går.. ;p

Sjukt kul att nästan alla "vänner" bestämmer sig för att sluta höra av sig helt plötsligt. Inte svara när man försöker höra av sig osv.. Hm. Jaja. Fortsätter tugga grönsaker, nästa vecka ska Jonas lära mig att jogga, haha! Höres mer imorgon!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback