Friday friday friday

God morgon alla fina! Sitter och slöar i soffan, ledig hela helgen (+ måndag och tisdag) för att vi, Thundermother, skulle gått in i studion ikväll.. Men pga oseriös kontakt så blir det inte av. Så jääävla surt!! Så det blir rep istället, vilket inte är fy skam det heller! Har dessutom sovit taskigt dom senaste två nätterna för att jag inte hittar nåt bra sätt att ligga på.. Tatueringen är fortfarande jäkligt öm. Och så vaknar jag typ var femte minut för att jag är rädd att jag ska lägga mig på den, eller att Jonas ska råka göra det. Så jag är trött! Men snart sticker jag ner till gymmet ändå, det var fööör länge sen.

Ikväll lirar Toto på Skansen, önskar att jag skulle dit, men det ska jag inte. Dyra plåtar. Ska ni dit?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback