Ett onödigt inlägg

Ahhh jag blir TOKIG!! Det går inte att uppdatera vissa appar på min iPhone, och när jag ska säkerhetskopiera så går inte det heller. VAFAN? Nån som vet hur man fixar det?

Idag var det kaos på jobbet, håller på att märka om alla solglasögon inför rean. ALLA solglasögon. Och det är flera, flera hundra. Så det tog mig hela dagen (dvs sju timmar) och jag blev ändå inte klar. Craaazy! Så imorgon bitti kommer jag mötas av en ostädad våning, he he. Men det är bra, då har jag i alla fall nåt att göra :)

Nu ska jag försöka hitta nåt vettigt att göra!





» Bella

fast du fick ju liiiite hjälp av mig, chefen;)

2011-07-16 » 21:02:25
» MANDY

Bella: Jaaa såklart! Utan dig hade jag inte hunnit ett piss :D

2011-07-16 » 21:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback