Bästa farmor

HEY Y'ALL! Vad har folket gjort denna fina dag? Själv var jag up and about vid åtta-tiden imorse, fixade mig och åkte iväg, mötte pappsen vid Älvsjö halv 12! Körde därifrån hem till farmor i Haninge, och hon bjöd på stekt lax, färskpotatis och stuvad spenat. YUM YUM! Tog också tillfället i akt och.. visade tatueringen. Hon sken upp som en sol och sa "men liiiilla gumman, har du förstört din kropp för min skull?", på ett snällt sätt alltså. Och så sa hon att den var fin, så det blev bra dä :) Sen blev det lite mer körning och så åkte jag hem till Carro! Där vart det lite snack innan vi åkte in till stan. Jonas har en förmåga att alltid sno mina solglasögon (även när jag gömmer dom i väskan......), så jag köpte två nya par, ett till honom och ett till mig! Hittade också en apmysig tröja på Topshop som var på rea. Snäisssss! Nu, tvättstuga i en timme till och sen sova. Typ. Puss!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback