Dagens.. Dag.

Idag föll min lågt-kaloriintag-diet lite.. Var nämligen hos farmor och åt lunch, och hon hade gjort en köttgryta som serverades med potatis. Troligt att man säger nej till farmors mat?! Hon hade dessutom gjort en mjuk pepparkaka............ Åååhhh så god den var. Men magen kände av dom där kolhydraterna, för den totalstrejkade. Oufff..

Har också kört lite bil idag, gick assssbra. Pappa och Maria har dessutom köpt en ny bil, en Volvo från 2010! Fräsch som fan, dom lovade att jag ska få den om jag tar körkort i år (BLINK BLINK PAPPA). Haha, skoja..

Åkte från Älvsjö direkt till Väsby centrum för att handla lite tyg, men dom hade inte tyget jag ville ha (såklart). Sen köpte jag lite grejer på Coop och gick till bussen. Som inte kom. Så jag fick vänta i 35 minuter! Bajs-SL. Kom hem, gjorde middag som blev röd quinoa med nån form av champinjon- och halloumigucka och körsbärstomater. Gott ändå! Nu sitter jag och glor på finalen av Masterchef med en latte, mööööms. Imorgon står tvättstuga och träning på schemat!


Farmor när hon var 19 år. Speciell bild! :)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback