Söndag

Pressarhelg!! I fredags åkte jag hemifrån tidigt för att repa, var i Nacka kl 11 och körde till typ ett. Sen käkade vi lunch i stan, glodde på basar och sen åkte jag hem till Nelly på Odenplan! Var där runt fyra-ish. Sen förfestade vi och hamnade på Harrys, otippat. Men det är ett säkert kort (oftast)! Kom hem runt fyra och sov på soffan.. Dagen efter spenderades också hos Nelly, med pizza, läsk och film! Åkte sen till Jossan vid Mariatorget och käkade middag, tanken var att vi skulle hänga hela kvällen men jag var seg och sen så drog jag tidigt för att komma hem i någolunda tid.. Tåget var dock försenat så jag missade bussen och fick gå, karma för att jag drog så tidigt haha!

Idag har jag jobbat till stängning, och när jag kom hem hade Jonas gjort en gryta hela dagen, en Boeuf Bourguignon som var fruktansvärt god! Nu är jag trött och täppt i näsan.. Bu.

Här är förresten jumpsuiten jag köpte förut!

Fast den ska bli shorts då.. Hehe.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback